Lawsuit waiting to happen...

Jag vet inte om detta inlägg är stämningsgrundande eller nåt, men det är ju fakta?

Jag älskar som du vet gubbar, och får ofta en tår i ögat när jag ser en. Men jag har trots detta en ganska kraftig snuskgubbe-radar, det vill säga att jag snabbt känner om en gubbe är en sötnos eller ett äckel. Nu till den stämningsgrundande delen: Bloggerskan Anna Hibbs (på Stureplan) har en pappa som var med henne när hon var med i Lyxfällan. Hon skriver alltid väldigt gott om honom i sin blogg, och på ytan - en söt gubbe. Men när jag såg honom i Lyxfällan fick jag mina reservationer (och inte bara för att han har betalat för sin dotters silikonbröst, vilket är borderline perverst) och dom visade sig stämma!

När han var anställd som professor på Harvard (han är amerikan) fick han sparken efter att ha försökt tvinga till sig sexuella tjänster av en kvinnlig student vars uppsats han handledde. Min snuskgubbe-radar slår aldrig fel!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ballerina (Din systers kompis kompis...=))

Jag gick förbi ett gäng byggubbar idag, en av dem log och nickade mot mig. Jag kände direkt att detta var INTE en sötgubbe :P

2009-04-24 @ 15:36:35
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0