My birthday!

Idag ar det min fodelsedag! Och jag maste saga att den har varit valdigt bra hittills, forutom att jag har brant mig sonder och samman pga av daligt omdomme. Jag trodde att jag kunde byta ner mig till lagre solskyddfaktor, men oj sa fel jag hade. Imorrn blir det tunika i solen kan jag lova. Om jag overlever natten med mitt skinn som brinner som tusen eldar!!!


Jag vid poolen idag. Och ja, ni ser ju min hud. It speaks for itself sa att saga.


Tartan som hotellet skickade upp pa vart rum! Jag blev valdigt glad!


Mina feta fotter i vattenbrynet vid stranden.


Lite strandkonst...

Nu ska vi ata fodelsedagsmiddag pa vart stammisstalle, haha!

Anna


Kommentarer
Postat av: Pappa

GRATTIS på Födelsedagen! Hoppas den varit bra och middagen var god!

Apropå brännt barn....tyckte du inte min näsa var ett övertygande bevis på vad låg solskyddsfaktor ställer till med? Jag hade ju anlagt den enbart för att hjälpa dig så du kunde få rätt faktor...

Ha det gott bägge!

Puss

2009-04-07 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0