Sista dagen!

Imorrn kommer vi hem igen till inte sa kalla, verkar det som, Sverige! Nu har vi precis kommit fran en liten tur i butikerna haromkring, och present till dig Ewa har i alla fall inforskaffats! Sa du har ditt pa det torra sa att saga. Haha, jag skrattar nar jag tanker pa vad det ar du ska fa... Pa grund av att denna dator som jag sitter vid ar segast i varldshistorien blir det tyvarr inga bilder idag, sa ni far helt enkelt halla ut tills jag ar hemme tills jag kan dela med mig av de spannande bilderna.

Idag har jag varit ett asso och bara last i min bok hela dagen. Jag var skeptisk, men man som hatar kvinnor var ju skitspannande! Jag overvager till och med att se filmen! Fast den sparade ju ur totalt mot slutet!

Det ar jattemanga sota babysar har och jag saknar Wilton jattemycket! Jag hoppas att han tycker om mig igen nar vi traffas i helgen! Det ar till och med babygym en gang om dagen vid poolen, han skulle nog trivas om han var med! Wilton far tyvarr ingen present for jag vill inte att han ska smittas med nagon konstig sjukdom!

Ses snart! Imorrn aker vi fran hotellet redan tio over tio...Trakigt! Men langtar verkligen hem nu anda!

Puss, Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0