Tant Anna

Jag tycker att denna Signe ska behålla sitt jobb om hon är van vid att ha en chef som sin. Jag tror ingen annan skulle acceptera hennes arbetsmoral:

"Jag kan ringa honom fem minuter innan jag börjar jobba och berätta att jag inte kan komma pga av panikångest och han förstår mig. jag kan komma indansande packad till jobbet två timmar försent och han kramar glatt om mig."

Jag känner mig gammal när jag instinktivt tänker "bortskämda snorunge". Jag är för gammal för att läsa bloggar skrivna av 18-åringar, det är för mycket man stör sig på. Dessutom är jag för gammal för att handla på Gina Tricot som Petra idag upplyste mig om när jag tänkte gå in och kolla idag efter jobbet. Jaha ja, då var den tiden över då.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Herregud, jag fastnade på hennes blogg! Helt fascinerande...inte på ett bra sätt.

2009-04-22 @ 06:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0