T.I. brings the sexy

Alltså jösses amalia ( Ja, ni läste rätt.)vad den mannen är het!
Jag kollade på mitt nya favoritprogram "The Tyra Banks show" imorse, och där var han med. Jag måste typ dregla när jag ser honom på tv...Om nån känner en kille som  är lite lik honom, så pixar jag och paxar den killen, thats for sure!
Anyways, T.i och Tyra hade ett hormoniskt deeptalk, där det bla kom fram att han blev av med oskulden när han var 11. Say what now? 
Sen har han ju sex barn idag också, varav två som är sju år, med olika mammor. Hmmmm...hur gick det till?
Men jag bryr mig inte, jag vill ändå gifta mig med honom och ha 50 barn till.

Plus-size Tyra och Sexy-sexy T.I.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hormoniskt? Freudiansk felstavning+

2009-04-22 @ 15:20:27
Postat av: Anna

Haha, hormonisk...

2009-04-22 @ 16:14:57
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0