Trånkan is the shit!

Åh vad jag njuter av min nya lägenhet! Det är fortfarande lite kaos med all packning, men jag kämpar och packar upp, och wilton hjälper mig också att slita upp kläderna ur kartongerna, med munnen....
Förutom den fina stjälpen hjälpen, så har pappa varit här och skruvat och svettats med ikeamöblerna, och igår var underbara Helena och Lilla Anna här och skruvade ihop bokhyllorna! Vilken tur jag har som får så bra hjälp i mitt kaos!





Mer bilder kommer när det ser lite mer presentabelt ut!

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint det ser ut!!! Jag langtar till att komma och kolla live! Och Wes ser exalterad ut ocksa tycker jag!

2009-04-04 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0