Valborg here I come!

Håller på och packar inför imorgon men jag känner mig bara förvirrad. Hatar att packa utgångskläder i förtid, man vet aldrig vilket humör man är på när det väl är dags att använda dem. Jag kanske har världens fulkänsla imorrn kväll och då är det inte så kul att dra på sig värsta fodralet. Men jag har testat lite outfits nu och kommit till ett beslut som jag hoppas ska kännas komfortabelt även imorgon.


Svart kavaj från DAY, vitt linne, din svarta paljettkjol, orange blomma och guldörhängen från hm, mina hittills oanvända Blank-skor plus mitt fina rosettarmband från Disney Couture som jag fick från T i födelsedagspresent!

Jag ska försöka liveblogga lite från Uppsala imorrn om det hinns med!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0