Welcome to my crib

Nu kommer den...bilden på min nya säng!
Om jag vore med på Mtv cribs så skulle jag säga såhär: "This is were the magic happens.."
Och om de med "magic" menar att vakna tusen gånger per natt och kämpa med att få wilton att ligga ner i sängen istället för att stå upp och prata, så ja, då är det här magin sker.


 Den är så sjukt skön, jag vill bara sova hela dagarna! ( Det kan också bero på sömnbrist, men men..)
Dessutom är jag evigt tacksam mot hemstjälpen pappa som förstörde min gamla säng, för den här är ju mycket bättre!
Stort varmt tack.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad fint det blev!!! Mycket mysigare än med den gamla sängen ju, way to go pappa!



Haha, skrattade rakt ut åt din "magic"...

2009-04-22 @ 15:57:39
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0