Bild-bonanza

Haft trevligt besök här i V i helgen, nedan följer ett litet bildspecial:


Dagen, som gick i sexighetens tecken, började med lite workout.


Mamma och gudmor har fullt upp med att klättra/posa, och märker inte Wiltons förtvivlade rop efter uppmärksamhet.


Väntade på att Gunnel, Tommy plus barnbarn skulle komma hem från stranden, och vad gör man när man har lite tid över? Posar på en bänk.


Karen on the bench.


Wilton is fed up with the bs.


På den här bilden fattar jag varför folk ibland frågar om det är jag som är lillasystern. Jag har den där undertryckta mesiga lillasyster-looken, medan Ewa utstrålar mer confidence. Se bara hur jag lutar mig mot henne för trygghet... Wilton visar upp sin bästa sida!


Bordet snart färdigdukat!


Hur är det man äter kräftor nu igen?


I know!


Så här?


Inte direkt fulländad bild på mig, men jag gillar Karins WTF-face i bakgrunden.


Hörde jag skål?


Skål!


Skål!


Skål! Återigen stark bakgrundsinsats av Karin.


Får jag gå och lägga mig med Wilton snart?


Karin var slutkörd redan innan efterrätten.


Vackra dekorationer!


Karin meckar.


Vattenpipan från Egypten invigs äntligen!


Smoke it up!

/Anna

Kommentarer
Postat av: karin

haha, hett, hett, hett!!!

2009-08-16 @ 20:21:55
Postat av: mamma

jag vill ha ett pappersfoto när det är du, Ewa och Wilton

2009-08-17 @ 07:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0