Bloggkändisar

Häromdagen pratade ju vi om hur man tror att man känner nån och vet allt om nån bara för att man läser dennes blogg, och jag blev imponerad när jag hörde att du hade varit på en fest med JosefinaBallerina-Josefina. Idag när jag kollade på din Facebook såg jag att du var vän med henne, och tänkte innan jag kom på vem det var "Shit, vad är det där för kändis som Ewa är kompis med?!". Typ som att det var Pernilla Wahlgren (gud bevare mig) eller nån liknande med samma kändisstatus.

Vilket osökt leder mig vidare in på den pinsamma incidenten då min chef tvingade mig att ta ett idol-foto tillsammans med Shecity-Petra på Odd Molly-visningen. Här är det aldrig tidigare publicerade bildbeviset (med mitt ansikte borttaget av hänsyn till våra läsare):



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0