Fy fan för Katrin

Alltså jag har verkligen inte den minsta aning om ifall Marie Plosjö har blivit våldtagen av Bingo Rimér eller inte, men det kan faktiskt inte Katrin ha heller. Självklart tror man på sin pojkvän när det kommer till något sånt här, men det finns ingen grund för att offentligt gå ut i sin väldigt välbesökta blogg och skriva som hon skriver. Det är vidrigt både mot Marie och alla andra tjejer som någon gång blivit våldtagna.

Plus att jag inte fattar vad detta tjänar Bingo? För det första tror jag inte att folk i allmänhet ens vet att det är Bingo som ska vara den eventuella förövaren, dessutom får inte Katrins lilla berättelse om han och Maries förflutna direkt honom att framstå som fräsch. Snarare ett vidrigt äckel som utnyttjar sin ställning som fotograf för att få ligga med snygga tjejer. Så här skriver Katrin om hur Marie och Bingos "relation" tar sig efter att de träffats på ett gym:

"Marie erbjuder Bingo gratis massage och han är inte sen att tacka nej. Några dagar senare kommer hon hem till Bingo och ger honom en helkroppsmassage som hon sedan avslutar med ett happyending (avrunkning). Efter avslutad massage säger hon med försiktig röst. - Jag har en kille som heter Micke. Om han får reda på vad detta så kommer han göra slut med mig. Bingo som tänker att det vore trevligt med lite regelbunden massage lovar att inte skvallra. "Det här blir vår hemlighet" Detta blir även starten på en liten "kärleksrelation". Marie kommer ofta hem till Bingo och har sex. Ofta mitt på dagen alltid nykter. Marie dricker aldrig och Bingo har aldrig träffat en kåtare tjej. Bingo säger: "Jag tyckte hon var lite plastig, stel och konstig. Men hon var nymfoman och ville alltid ses och knulla". Hon ville även ligga med Bingos kompis. En gång hade de sex i baksätet på en bilparkering i Solna. En annan gång klädde de ut sig i peruker och spelade in en film där Marie suger av både Bingo och hans kompis. Den här filmen finns fortfarande och visar kanske en annan sida av Marie som hon så effektivt försöker dölja i sin blogg. Marie är en komplex människa. Hon slåss med sig själv och sina olika identiteter. Hon vill gärna vara den oskyldiga lilla flickan som inte vill någon något ont och tror gott om alla. Samtidigt så är hon en översexuell hynda som vill spela in porrfilm."

Jag blir så irriterad på Katrin att hon sprider vidare dessa uppfattningar om att det bara finns två sorters tjejer: En typ som inte alls gillar sex och kan bli våldtagen, och en annan som faktiskt gillar att ha sex och därmed automatiskt aldrig har någon trovärdighet om någon förgriper sig på henne. Så klart att Marie ljuger om våldtäkten liksom, hon är ju en översexuell hynda som vill spela in porrfilm.

Och dessutom så otroligt låg nivå på hela inlägget, så här beskriver Katrin Maries familj vid rättegången (som om deras kläder skulle ha något med våldtäkten att göra):

"När jag möts av hela familjen Plosjö på rättegången kan jag inte låta bli att tänka på vilket trasigt gäng de är och att ett extra tillskott i klädeskassan inte hade skadat. Det osade inte direkt framgång när Maries mamma haltade in i salen tätt följd av hennes pappa, hennes lite småmulliga syrra."

Fy fan Katrin!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Fy fan! Alltså jag tyckte katrin var vidrig redan innan, men det här är ju bara för mycket! Så för att hon tidigare har haft sex med honom frivilligt, så kan inte han våldta henne? Jag blir så arg att jag inte ens vet vad jag ska säga.

2009-08-11 @ 07:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0