Google-doktor

Jag vill inte oroa nån men de senaste par veckorna har jag haft lock för öronen till och från jätteofta, gärna i samband med hjärtklappning och lite yrsel. Jag vet inte vad detta beror på, det är inte förkylnings-lock, utan mer svimfärdighets-lock om ni förstår? Har bara varit på jobbet dock, aldrig hemma, men väldigt frekvent. Skitjobbigt att inte höra hur högt man själv pratar.

Försökte googla dessa symtom, men hittade inget vettigt. Någon annan som vill slänga fram en diagnos?

/Anna

Update: Haha, hittade via google nästan alla mina symtom på www.utbrändhetshjälpen.com! Shit, håller jag på att bli utbränd utan att veta om det?! Hade ingen aning om att lock för öronen var ett tecken på att man höll på att brännas ut, men uppenbarligen så är det så. Plus trötthet och yrsel och illamående. Jaha, trist.

Kommentarer
Postat av: karin

Tycker att det låter som ett rejält stressymptom, Anna! Med tanke på att du inte trivs på jobbet och stressen runt "allt annat" så är det inte så konstigt! Vi råder självklart bot på detta på onsdag! Kram

2009-08-10 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0