Inköp S/S 10

Var på inköp igår med min chef. Vi var hos Blank, Rutzou, Bruuns Bazaar och BZR, och jag fick värsta cravings efter vårkläder! Lite trist när jag knappt börjat köpa höstkläder än...


Sjukt snygga västar hos Rutzou! Alla danska märken verkar fortsätta köra hårt på arbetade västar med glammiga detaljer till våren...


Samma väst i blått.


Den här guldvästen fick jag modella för min chef när hon skulle fota, den var jättetung på!


Den pinnsmala säljaren. När hon skulle visa passformen på olika byxor drog hon på sig upp till fyra stycken ovanpå varandra utan att det syntes! BTW så kör både Rutzou och DAY vidare på haremsbyxor i olika varianter, så Wilton kan ju spara sina till nästa sommar!


BZR's fantastiskt fina showroom!


Jag ville flytta in!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0