Jon and Kate plus... me?

Det är sjukt när man drömmer om folk man absolut inte brukar tänka på i det vakna livet. Häromnatten drömde jag att jag var på en kärlekssemester tillsammans med Jon från "Jon and Kate plus 8". Skitsjukt! Han hade med sig några av sina barn och jag var typ hans nya flickvän efter skilsmässan från Kate. Helt absurt! Det är ju inte direkt så att jag är hemligt attraherad av honom IRL eller så. Tror det berodde på att jag nån dag innan hade sett en jätterolig snutt ur deras program när en av deras söner har blivit könsförvirrad och konstant beskriver sig själv som "Daddy's girl" till sina föräldrars stora frustration.


Jon och Kate på tiden det begav sig.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0