Bilder från Odd Molly-visningen!

Jag och min chef hade en riktig nörddag igår, vi båda gick med våra kameror i högsta hugg för att dokumentera typ allt vi gjorde. Men kul var det i alla fall! Förutom när min chef skämde ut mig och gick fram till Shecity-Petra och tvingade mig att ta ett kort med henne och berätta att jag läser hennes blogg varje dag. Typ som att jag är hennes största beundrare. Jaja, hon gick inte fram till Blondinbella i alla fall. Som faktiskt (!) var mycket sötare i verkligheten än på bilder.


Min chef tvingade mig att beställa in Moules Frites när vi skulle äta middag innan visningen, musslor och pommes frites. Fast det var faktiskt gott, kan tänka mig att äta det igen.


Servitrisen frågade om vi skulle vidare in på Berns för tangokvällen. Oklart varför vi såg ut som tangodansare... Jag kastade avundsjuka ögonkast hela kvällen på Sofias Hermésarmband.


Entrén till visningen.


Catwalken innan alla hade satt sig, och stolarna med presentpåsarna på. Allt var rosa och fint!


Nån brud som sjöng innan visningen, hon var bra.


Helena öppnade visningen!


Modellerna var så så smala! Som små pinnar.


En samling modeller i vårfärger.


Ännu en massa modeller...


Sofia the supermodel vid catwalken! Strax innan vi gick till Riche och jag hamnade mitt emellan två 40 plussare som körde Dirty Dancing-moves vid bardisken. Oh yes.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0