Shoes?

Jag är lite i valet och kvalet när det kommer till höstskor. Nu är jag lite inne på att jag ska köpa de där lårhöga mockatövlarna på jobbet ändå. Alltså dom är ju snygga, och jag vet att varje år innebär en kamp för att hitta höstskor och det finns ändå inga speciellt snygga till ett så mycket bättre pris. Det blir ju typ 700 för som på jobbet med rabatten, och om man ska hitta några snygga i butik måste man ju ändå pynta (ord till pappa-ordboken?) minst en femhundring.

WHAT TO DO?!

Dessa såg jag idag när jag var och kollade som skulle kunna bli aktuella:


Dessa från Skopunkten, men frågan är om denna modell kanske blir en aning osmickrande om man inte har långa smala ben? Den kanske kortar av och gör benen stumpiga?


Dessa från Din Sko, men det var väl dom du provade en gång på Ringen? Som jag avrådde dig från att hetsköpa? Jag gillar fortfarande klacken!

Helena, du kanske har några insider-tips från Bianco? Där har jag faktiskt inte varit på länge, och dom hade ju dom där skitsnygga mockstövlarna förra året?

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0