Smakråd

Nu har jag tagit hem dom lårhöga mockastövlarna från jobbet ändå. Tänkte att jag skulle testa dom lite hemma i lugn och ro, och jag gillar dom faktiskt mer och mer. Vad tycker ni? Ska jag behålla dom? Skulle vara jäkligt skönt att slippa kuska runt och leta höstskor som en galning, då kan jag ta det lite lugnare.

Bilden under är min fina nya kofta som jag beställde som nu äntligen har kommit! Den var så dyr så jag hoppades nästan att den skulle vara slut på lagret, men nu när jag har den i min ägo är jag nöjd!


Det var skitsvårt att få till en normal bild på egen hand...


Min fina paljettkofta!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

woow snygga!!! Jag vill också ha dem, men är mocka så praktiskt för en småbarnsmor?

2009-08-24 @ 07:42:58
Postat av: mamma

det är mycket slask i Stockholm på vintern......

2009-08-24 @ 08:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0