Svårtolkad

Är det någon annan än jag som har problem med att tolka mammas kommentarer här på bloggen? Kommentar postad på inlägget med Filippa K-jackan:

"Vilken jacka finns den i storlek 44, nej jag tål inte den där Filippa !"

Jag ska nu försöka bryta ned kommentaren och besvara den.

1. Vilken jacka? Ja, den på bilden självklart. Eller om du menar "Vilken jacka" som i "Åh, vilken fantastisk jacka", så kan jag väl bara säga ok.
2. Finns den i storlek 44? Den är ganska stor i storlekarna (jag ska ha XS) och jag tror den finns till XL.
3. Du tål inte Filippa? Klädmärket eller Filippa personligen? Jag trodde att det var Filippa Reinfeldt vi hatade, du har inte blandat ihop dem? Och betyder detta att du inte längre har något intresse för jackan och att jag kan bortse från övrigt innehåll i kommentaren?

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0