Wallander "Kuriren"

Efter besvikelsen idag när jag misslyckades med att hyra "Män som hatar kvinnor", så har vi nu sett Wallander-filmen "Kuriren" i stället. Jag kan ju inte direkt påstå att den var bättre än någon annan Wallander-film jag sett men inte heller sämre. Jag får helt enkelt skylla mig själv som frivilligt sätter mig framför ännu en av dem. Why, god why?

Denna film behandlade ämnet MC-gäng, och var väldigt (?) gripande. Störde mig hela filmen på att en av jugge-maffia-ledarna i filmen pratade exakt som Bobby gjorde i "Den rätte för Rosing".

Nu ska jag efter denna högst innehållsrika fredagskväll gå och lägga mig, eftersom jag oväntat ska jobba imorrn. Oh yes.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0