American boooys...

Nu har artisten Name The Pet släppt en video till sin nya låt "American Boys", och den känns lite... trist. Jag tycker färgerna och ljussättningen är fin, men det är tråkigt att man som kvinnlig artist OCKSÅ måste göra en video med snygga tjejer som hoppar på gummibollar i slowmotion när alla manliga artister gör sånt. Och när det finns MILJONER innovativa sätt att göra en musikvideo på.

Om man läser bloggar (lite för mycket) känner man också igen samtliga statister i videon, bland annat min gamla kollega Ida och hennes pojkvän Cristian, samt hon Signe. Jag tycker det fortfarande är ofräscht att Signe har en sån gammal pojkvän, I can't help it att jag får peddo-vibbar.

Over and out från Moralkärringen.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0