Bloggkändis-spotting

Åh, herregud, jag har ju totalt glömt bort att berätta vem jag såg på stan igår på vägen till julbordet. Rahlenfeldt!!!

Alltså seriöst, om han talar sanning om att han har spelat in en porrfilm är det det nån som måste ringa till polisens peddo-tips-telefon (om det finns nån sån). Killen ser ut som han är tio-elva år!!! Han är kanske max 1, 60 lång och är jättesmal och liten, jag trodde ändå han skulle se ut mer som en brölig övre-tonåren-kille som man bara skulle störa sig på men man fick typ moderskänslor för det lilla livet! Han såg absolut inte så stor ut som han uppfattas på bloggen, men hans plutiga läppar och Givenchy-halsduk tipped me off.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

Han har inte spelat in en porrfilm, det var någon slags skämt/vad... sen är den där bilden sjukt obehagligt. den känns så intimit pinsam och sensuell, de bara sitter och insuper varandra. jag blir illa berörd.

2009-12-11 @ 17:34:01
Postat av: Anna

Jag kände att jag ville använda den härligaste bilden jag kunde hitta på honom för allas njutning.

2009-12-12 @ 21:29:10
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0