Damn you Prinsessan Madeleine!!!

Kommer jag få SÄPO på mig nu efter den där rubriken?

Nej, jag vill inte Madde något ont, är bara irriterad på att hon har Triwa-klockan jag har tänkt beställa på jobbet på sig på nya omslaget av Elle. Dels för att den kommer ta slut hos leverantören innan jag får tag på den, dels för att folk kommer tro att jag är en Madde-wannabe. Och med folk menar jag alltså de som lägger på minnet vilken klocka hon har på ett tidningsomslag.

Alla berörda, kolla här om ni vill beställa nån färg genom mig, inköpspris plus moms.


Maddes omslag...


...med MIN klocka!!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Screw her! Den var faktisk väldigt snygg! Köp köp köp. Bara köp.

2009-12-17 @ 17:34:04
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0