Färgblindhet är också ett handikapp

Äntligen är min Tanja hemma! Jag är så lycklig att jag helt glömde bort min kår-ilska.
Hon tar fram så fina sidor hos mig. Som min kreativitet.
Idag satt vi i flera timmar och målade med oljefärg.
Vi skapade detta konstverk med vår kärlek:



Och jag skämtar verkligen inte, vi satt med den här i flera timmar. Tills vi spårade ur och började måla våra händer i stället. Det var all fun and games tills vi insåg att färgen inte gick att tvätta bort.
Hoppas Wilton inte ärver sin mammas "konstnärlighet".

På tal om den lilla skrutten, vad ska han ha på sig imorgon på Kappahl-castingen? Jag är så nervös, jag skulle så gärna vilja att han fick jobbet, jag skulle kräkas av stolthet. Det skulle bli som uppsala all over again.
Kanske bäst att han inte får det nu när jag tänker efter.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är snygg i allt han har på sig! Nåt som framhäver hans vackra hy kanske? jag ringer imorrn angående om jag hinner följa med. VILL!!!

2009-12-15 @ 22:07:52
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0