Fight club

Jag minns ett kul sms jag fick från långa farbrorn en gång;

" Din son har åsamkat mig ett köttigt rött sår på näsan. Jag tror han vill mig illa när jag sover. Jag är rädd"

Jag vet inte varför, men jag skrattar varje gång jag tänker på det. Kan vara för att Wilton faktiskt är skrämmande våldsam på nätterna.
I natt tog han fan priset.

Det började med att jag vaknade av att han stod upp i sängen och skrattade och försökte dra iväg min kudde. Han log belåtet när jag lyfte över honom. Det var ett triumferande leende.
Han tog kaninens öron och la dem omsorgsfullt över min mun och näsa och tryckte till så jag inte kunde andas. När jag avvärjt kvävningsförsöket så knäade han mig rätt på näsan så att jag trodde att jag skulle börja blöda näsblod.
Sen ställde han sig upp och gjorde wrestling-hopp handlöst rätt i mitt ansikte. Det här tyckte han var jättekul, så han upprepade det kanske fem gånger.
När jag stoppade honom så la han sig och sparkade hårt i min mage. Sedan avslutade han showen genom att skalla mig hårt några gånger. Jag har en bula i pannan idag.
Det är kul att ha en Ultimate fighting-match varje natt tycker jag.



Wilton?



Damien?


/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag skrattar!!!

2009-12-16 @ 15:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0