Get a grip!!!

Jag orkar bara inte när jag läser sånt här. Varför, varför, varför?

Det finns tydligen en ny dejtingsajt vid namn Prisondate (nej jag tänker inte länka) där bland annat dömda mördare som sitter inne kan hitta kärleken utanför murarna. Ganska självklart varför brottslingarna lägger upp sig på sidan, kan föreställa mig att dejtingmöjligheterna på Kumla är rätt så få, men varför i hela friden väljer en kvinna att anmäla sig där??? Maria, 48, beskriver det som "spännande och annorlunda". Annorlunda, jo jag kan tänka mig det. Hon berättar om den första fängelsekunden hon hade en kärleksaffär med, som hon först började brevväxla med för att sedan ha en het första date på rättspsyk i Huddinge. EN FÖRSTA DATE PÅ RÄTTSPSYK I HUDDINGE!!!

Snälla kan nån spärra in dessa kvinnor nånstans?! För deras eget bästa alltså. Om man aktivt letar efter en mördare till pojkvän är man allvarligt självdestruktiv.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, vad säger man??

Den sidan är för både män och kvinnor. Såg info om den på vakna med the voice idag. Katastrof! Snacka om att leta efter boyfriendmaterial:)

2009-12-14 @ 09:09:24
Postat av: Ewa

Nåt för mig kanske? Ny pappa till wes?

2009-12-14 @ 18:57:48
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0