Helt jävla ute

Jag är så tragiskt ute att jag precis googlade "hett uteställe i stockholm". Till råga på allt utan givande resultat. Var går man nu för tiden? Jag vill dansa och ha kul till svängig hitsbetonad musik (inte schlagerhits, men ändå liksom låtar man känner igen och som har en melodi) och slippa stå och trängas med en massa folk som ser bevärade ut och tycker att dom är snyggare och coolare än alla andra. Någon som har några matnyttiga tips?

Nu: "Mammas pojkar" och en kebabtallrik (nämnde jag att jag har börjat bli tjock?).

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Oh no you didnt? Jag skulle aldrig erkänna det. Fast jag insåg din desperation när du ringde mig och frågade om tips. Helt fel ute. Min definition av ett hett ställe är typ ica i farsta c.

2009-12-03 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0