Intresseklubben hissar flaggan

Jag brukar inte direkt skriva fantastiskt spännande inlägg på den här bloggen, men nu tänker jag bannemej överträffa mig själv!
Nu är det klargjort. Wilton är basically fucked for life. Han har ärvt sin mors konstnärlighet:



Vi fick hem lite julpyssel idag som Wes gjort på dagis. Jag bjuder på tuttarna i bakgrunden för övrigt.

Det känns skönt att jag redan har lyckat lära honom mitt motto i livet; "To much is not enough"
 Eller som lilla Anna brukar säga (Brukar hon varkligen det eller ljuger jag nu?) " Less is bore"
Hur som helst har Wilton kastat på alla pajetter och allt glitter han kunde hitta. Just the way i like it!

När jag ändå är på gång att lägga upp ointressanta bilder, så kan jag bjuda på den här godbiten där han sportar sina nya raggsockor. Bara raggsockor och tröja. Latino casual/eleganza?



/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag garvar ihjäl mig. Tror det lutar mer åt Lation casual faktiskt... Och när ska du fatta att ett inlägg med bilder på Wilton aldrig är ett ointressant inlägg.

2009-12-17 @ 21:00:40
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Latino ska det vara, inte typ lotion...

2009-12-17 @ 21:01:50
Postat av: Karin

Hihihi, det va det sötaste jag sett!!! Har han fått en häst? En droska? En citrooooon!?

2009-12-17 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0