Loves it!

Jag älskar verkligen vädret som råder just nu! Har hamnat i en sjuk julstämning och hoppas verkligen att det håller i sig över jul. Det är perfekt snö och perfekt temperatur, var jättemysigt att gå hem efter jobbet idag med luvan uppdragen.

På tal om det, jag promenerar varje dag från kontoret vid Stureplan till Gullmarsplan, och går via Skeppsbron förbi den där resturangen Pontus by the Sea. Är det någon annan som brukar gå förbi där och vet varför det alltid, ALLTID, luktar jättestarkt spya där utanför? Bara precis utanför den resturangen. Skitäckligt, tror inte det är speciellt bra marknadsföring för deras verksamhet heller. Ägarna borde sätta nån på att fixa det där ASAP.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det är jättefint. Men mig och Wilton lär ni ju inte se förrän i mars när snön har smält. Det är omöjligt att köra vagnen i den här snön. Jag försökte gå och handla idag, men vände tillbaka efter fem meter. Så nu går vi i ide här hemma.

Tack för den här tiden.

2009-12-15 @ 21:43:50
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Anna

Dra honom i pulka!!!

2009-12-15 @ 22:01:49
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Killen med koll

Jag känner att jag bara måste bringa klarhet i din undran Anna. Det är med största sannolikhet fettlösningsmedlet man använder i tämligen kopiösa mängder i den stora majoriteten krogkök. Och fettlösningsmedel luktar INTE gott. Synnerligen inte i kombination av upplöst fett och typ fiskrester. Av någon anledning tycks det läcka ut på baksidan där vid köket, alternativt att det är via gatbrunnen precis utanför lukten kommer ifrån... gick själv förbi där för någon vecka sedan och slogs av precis samma sak.

2009-12-15 @ 23:35:50
Postat av: Ewa

Ja, men pappa säger att jag inte får köpa en pulka innan jul! ( Han sa det med mystisk röst...)

Så vi ses runt nyår då!

2009-12-16 @ 10:25:32
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0