Manisk i juletid

Har jag tagit julpysslet lite för långt, lite för tidigt? Igår gjorde jag apelsiner med nejlikor. Är det krossalainen? Är det bara ok om man är pensionerad?
Jag är ändå nöjd, för det luktar väldigt juligt hemma hos oss nu! Den lilla misslyckade plutt-julgranen är färdigklädd, och konstigt nog har Wilton nån sorts respekt för den, han går och pillar och dansar lite runt den, men hittills har han inte plockat ner nåt pynt. Får se hur länge det håller i sig.

Vad ska jag göra härnäst? Nån som har julpysseltips? Inte för pilligt dock, för som bekant har jag världens klumpigaste korvfingrar. Tack på förhand.






/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad mysigt ni har det!!! Jag vet inte riktigt vad man kan pyssla med mer, kanske klippa ut såna där tomtar av papper som håller varandra i händerna...?

2009-12-02 @ 07:50:05
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0