Mr. Do it for the ladies

Hahahaha, jag har en ny favoritblogg... När jag skulle lägga in klippet med Agnes hade personen som lagt upp videon länkat till sin blogg med taglinen "Din tjejs favoritblogg". Bara det lät ju bra så jag var tvungen att gå in. Ni måste gå in ni också!!! Den heter Mulattobee och drivs av en 18-årig kille som heter Bryan, och han skriver typ om Idol och ger sina tjejläsare relationsråd! Så himla söt är han!

Var lite konstigt när jag gick in, så om det ser ut som att det inte finns några inlägg så scrolla neråt så ligger dom där.

Update: Haha, han har en chat också på sidan där nån just skrev "bryan kan du inte byta din profilbild alltså inte för att vara snål men du liknar en geting. jag säger det för ditt eget bästa!* fortsätt att blogga! <3". Haha, en geting... Vad betyder snål? Typ elak?



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0