Öppna din dörr (men inte om din granne ringer på)...

What the hell, din granne är ju helt utom kontroll. Jag är så himla illa berörd över att han har bilder på er två i sin ägo, oavsett om det är dig eller Wilton han är ute efter. Går det inte att ringa värden och höra om han har några tidigare klagomål på sig, alternativt googla/ringa polisen och se om han är dömd för något? Jag känner starka obehagskänslor inför detta, öppna ALDRIG dörren om han ringer på. ALDRIG!!!

För att liva upp stämningen lägger jag upp det klassiska Öppna din dörr-klippet med Danny. Lilla Anna, jag vet att du också njuter (om vi bortser från hans page och tighta kortärmade skjorta).

P.S. Hade glömt hur jäkla vidrig Daniel Breitholz var, shit.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0