Playdate

Therese och gullungen Isam var och hälsade på oss igår. Det finns ju inget gulligare än två söta ungar som leker! Jag blir nästan (bara nästan) avis på Therese som ska ha en ny liten pojke nu i december...
Isam och Wilton tycker om varandra, de pussas och kramas. Men det är också lite rivalitet. Jag fick se en helt ny otrevlig sida av Wilton, då han blev lite sur när Isam lekte för mycker med hans leksaker, och följde efter honom och slet i hans tröja. Som tur var verkade isam bara tro att det var nån kul lek.
Men julgranen är numera bara en spillra av sitt forna jag...

Jag ville egentligen bara lägga upp söta bilder på de små vildarna:







/ Ewa

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad stora pojkarna ser ut !

men vem är sötast ????

2009-12-04 @ 09:58:41
Postat av: Anna

Åh gud vad dom är söta tillsammans! Det är så gulligt att Wes har en polare! Och att dom har matchande kläder! Andra bilden är helt underbar...

2009-12-04 @ 09:59:39
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Karin

Sitter också och ler fånigt åt bild nummer två! Fett sött! (hehe)

2009-12-04 @ 13:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0