Snokarkungen

Nu är jag hemma efter julbordet på East, ni kan alla vara lugna. Det var gott men jag är typ kräkmätt!

En tjej jag jobbar med heter Elin och har en liten dotter som hon var hemma med idag. Eftersom min dator hade ett tillfälligt haveri på eftermiddagen satte jag mig och jobbade vid hennes dator och såg ett foto på henne, hennes dotter och hennes man. Hennes man som tydligen var sångaren Magnus Carlson vilket jag inte hade en aning om.

Jag hade lite dålig koll på hans musik och googlade, och det som kom upp var en av hans låtar som heter "Elin". Gud vad gulligt, den måste ju vara till henne ju!!! Hade ingen aning om hennes hemförhållanden tidigare, så detta var ju väldigt spännande. Hoppas hon inte googlar sin make och hittar det här inlägget. I så fall vill jag tacka för lånet av datorn idag! Och jag ber om ursäkt för att jag snokade.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0