Something bad happened?!

De senaste dagarna har varit fullspäckad av underbara män. Andras alltså.
 Jag och Helenas karl är numera bästisar (enligt mig), och Tanjas fina var här och rensade mitt avlopp i köket, så nu älskar jag honom för evigt.  Jag är helt kär i båda två, och mitt manshat försvinner nästan lite när jag ser hur söta de är med varandra.
Det är tur att mina vänners pojkvänner är underbara, för det enda som hänt mig på mansfronten är att jag har fått ytterligare en bekräftelse på vad jag inte vill ha.
 Men för att se det positivt så har jag också fått bekräftat att jag har underbara vänner som alltid ställer upp, och att det gamla klassiska "something-bad-happened-telefontricket" funkar finfint!

On a sidenote så springer Wes omkring i sin lilla adidas-suit här hemma och ser ut som en riktig liten landslagsspelare!

/ Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0