The white Beyoncé

Någon som däremot skötte sig felfritt igår på Idol-finalen var min nya favorit Agnes! Fan vad snygg och bra hon är! Så snyggt här, så fina kläder, så bra sångröst, så snyggt sminkad, så cool attityd... She's got the whole package! Hon är verkligen the white Beyoncé nu för tiden. Ja, efter Lilla Anna då, som är the original white Beyoncé.

Är det bara jag som dessutom anar att hon närstuderat Beyoncés scenstil? Tycker jag kände igen lite av hennes moves på nåt sätt, kan inte riktigt förklara. Kolla till exempel uppspärrandet av ögonen på 1:15. Är det bara jag som tycker att hon påminner om B där? Eller har jag gått för långt när jag närstuderar ett Youtube-klipp?



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0