There can be miracles...

Äntligen har dagen kommit då jag får köpa flickkläder! Joanna och hennes lilla plutt Olivia kommer ju till sverige snart, så jag var bara tvungen att köpa nåt. Jag satsade på den lite mogna, sofistikerade looken, kanske inför nyår?
En läcker brun sidenklänning med guldglittriga strumpbyxor till. Med plats för blöjrumpa! Jag dör. Kan nån som bor i sverige få en dotter snart eller?
Hoppas inte Joanna läser det här nu, men för guds skull, varför skulle hon göra det?


Extremt dålig bild, det blir ingen modebloggare av mig inte..

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud vad snyggt!!! Jag vill typ ha det på min egen kropp! Eller jag önskar att jag hade en liten dotter att klä på det!

2009-12-10 @ 19:09:24
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0