Too personal

Jag gillar ju att läsa bloggar eftersom jag gillar att snoka i folks privatliv, men ibland kan till och med jag tycka att det blir lite för personligt. Som i det här inlägget som Linn Asplund skrivit angående sin romantiska julklapp till sin pojkvän. Absolut, jättegulligt av henne och Erik blev nog glad, men jag känner någonstans att hela inlägget med text och bilder balanserar på gränsen till att bli lite obehagligt närgånget.

Plus att jag skulle vilja behålla lite för mig själv om jag var hon, speciellt en sån där grej med sin pojkvän. Man kan ju nämna vad man har gjort och så men hoppa över att lägga upp en bild på sin avklädda pojkvän i ett vattenfall.


Bild från Linn.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0