Vinnaren av årets pinsammaste flickvän 2009

Hallå såg ni Idol-finalen igår eller? Det gjorde i alla fall jag, och allt var ju frid och fröjd tills Erik skulle sjunga sin vinnarlåt och hans flickvän bestämde sig för att stjäla showen. What the fuck liksom, okej en kram men gå sen ned från scenen! Det var ju Eriks moment, inte hennes! Kul om några år när han ser tillbaka på detta (och garanterat har gjort slut med henne) och hela hans finalnummer består av pinsamt dansande, pussande och handhållande med henne!

Jag ville typ byta kanal när hon aldrig gick ner!!! Hans pappa visade ju åtminstone upp gott omdöme som gjorde en high five och sen återgick till sin plats. Jag kan tänka mig att folket backstage som hade hoppats på att lansera Erik som nästa års stora flickidol blev lite oroade när han prioriterade att visa upp sin flickvän samtidigt som småtjejerna som röstat hela kvällen satt snopna på första parkett.




/Anna

Kommentarer
Postat av: Tom

Du har så rätt i att de som ska lansera honom förmodligen gråter blod efter denna kupp? Kändes lite för välplanerat när hon rusar fram till scenen. Sen lägger huvudet mot honom vid lämpliga partier av låten.

2009-12-12 @ 21:37:01
Postat av: linnea

ja, det var så jävla töntigt rent ut sagt

2009-12-12 @ 21:38:34
Postat av: Marita

Kunde inte ha sagt/skrivit det bättre! Det var förbaskat töntigt och pinsamt. HOn kunde ha gjort som Eriks far, en kram och sedan sorti men istället försökte hon synas så mycket som möjligt. Fy fasen! Det borde ha varit Erik och övriga idoler på scenen. Har aldrig sett något liknande och någon borde ha motat henne av scenen.

2009-12-13 @ 03:32:12
Postat av: Rickard

Jag håller med till den viss del. Från början visste man inte om det var ett fan eller flickvän. Sedan förstod man. Men i hennes situation förstår jag. Hon tänkte nog inte så mycket på det att gå av från scen alls. Men jag är ganska säker på att det kommer att ta slut mellan Erik och hans flickvän, inte för att jag vill det. Men statestiken säger det. Nästan alla Idol deltagare, särskilt killarna har efter några månader gjort slut med flickvännen. Bland alla idol fans finns det alltid några smultron som kan skilja på att vara ett hysteriskt fan och gilla idolen. Det är något som idolen själv inte kan göra något åt. Det är ju bara att ta för sig, men vara försiktig. Hon är ju söt, men det finns tusentals sötare tjejer därute som kommer att göra allt för att få Erik. Det är kändisens baksida eller framsida. Jag ger Erik max 6 månader sedan är det slut mellan dem. Någon som sätter emot?

2009-12-14 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0