Angående filmen med Jay-Z

Jag kollade runt lite om det fanns nån info om den där filmsnutten här nedan där Jay-Z slår till en tjej. Tydligen sa hans folk att det var ett skämt och att kvinnan är en av hans anställda på turnén (en äldre turné, typ för Roc La Familia eller nåt), men ryktet säger att det var ett fan som ville ta en bild backstage och Jay blev irriterad.

Utan att ha några belägg för det tycker jag att situationen mer ser ut som att det inte är någon han känner och han blir irriterad och tappar kontrollen. Även om det var en av hans anställda tycker jag att det är lite respektlöst att behandla henne så inför en massa andra, speciellt eftersom han ser rätt hårdhänt ut. Jag skulle i alla fall kännt mig ganska förnedrad om min chef betedde sig så.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0