Billiga Nisses!

Idag har vi varit på en exalterande sportlovsutflykt till Erikslund, typ V's motsvarighet till Kungens kurva. Två spännande fynd hade vi med oss hem, ett par svarta finskor till T och ett nytt dra-på-lakan med resår till sängen. Very glamorous!

Vi gjorde även ett besök på V's stolthet Billiga Nisses, där man kan hitta typ allt mellan himmel och jord (det var där jag köpte våra sänglampor som jag är så stolt över). Jävligt mycket sjuka grejer, men en del fint.


Min drömsäng! Har alltid velat ha en himmelsäng! Jag provlåg den och drömde mig bort...


En skitskön fåtölj som var rund i modellen! Asfult tyg men annars skulle jag vilja ha den.



En jättefin stor tavla jag ville ha! T tyckte inte den var lika fin, men jag har inte gett upp... Jag har letat efter något lika stort ungefär.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0