New dress

Idag blev jag hetsad av min chef att köpa en klänning. Men det var ok, för jag behöver ändå nåt att ha på mig på T's storasysters 30års-fest om ett par veckor. Anledningen till att hon hetsade var att hon också ville ha en sån och det var ta två betala för en på "Myself&Friends" och då skulle vi ju alltså dela på totalkostnaden och få den billigare... Men den är jättefin, har kollat på den förut fast i den ljuslila färgen. Tyvärr såg jag ut som att jag hade varit död i två veckor när jag provade den så jag körde på den svarta.

Angående kläder har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig på min intervju (om den blir av nån gång), kanske får lägga upp olika förslag här på bloggen så får du säga vad du tycker.


Min nya klänning från DAY!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Åh vad fin!!! Påminner lite om det vita linnet från day jag fick av dig?

2009-02-04 @ 20:47:10
Postat av: Ewa

eller inte alls faktiskt...

2009-02-04 @ 20:49:39
Postat av: Anna

Den är mer glittrig i verkligheten, det är typ paljetter och grejs på. Du vet vi såg väl den på utförsäljningen också?

2009-02-04 @ 21:17:05
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Anna

Den är mer glittrig i verkligheten, det är typ paljetter och grejs på. Du vet vi såg väl den på utförsäljningen också?

2009-02-04 @ 21:18:46
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0