Valentines Day

Hoppas att ni alla har en bra Alla Hjärtans Dag!

Själv har jag en off-day från min bantning, så jag kommer väl ligga i matkoma lagom till Schlagerfestivalen antagligen. T vilar just nu efter en uppslitande dag som hockeydomare, men snart ska vi gå till ICA och inhandla mat till kvällen! Jag ska baka kladdkaka med grädde och hallon plus köpa vinägerchips. Jag är sjukt laddad!

Jag är bitter över att jag glömde att skicka Alla Hjärtans Dag-kort i år! Jag har gjort det tidigare... På tal om det kom jag och tänka på när T gjorde nåt fel med sin Facebook och råkade vidarebefodra värsta romantiska lilla meddelandet till alla sina kontakter, med två Yorkisar och texten "I'm ecstatic to have you by my side". Typ till manliga arbetskollegor. Haha...



/Anna

Kommentarer
Postat av: ewa

HA HA HA vad gulligt! Så där råkade ju vonkans förra pojkvän J göra också, han ritade en ful blomma själv och skrev " en blomma till min blomma"

Ha ha ha han skickade den till alla sina vatolocokompisar på cuba!

2009-02-16 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0