Dreams are coming true...

Alltså det känns ju faktiskt helt sanslöst att jag har en lägenhet inom räckhåll! Dessvärre (främst för mammas del) verkar det som att lägenheten är på nedre botten, vilket självklart förklarar en del kring varför den är inom räckhåll... Ska kolla med kvinnan imorrn vad hon tror mina chanser är för andra lägenheter inom samma område, annars tar jag den fan (om det går att fixa med inflytt/uthyrning osv). men jag kanske tar en sväng förbi Stockholm ändå imorrn och kollar in området och uteplatserna, hon kan ju ändå inte tvinga mig att skriva på ett kontrakt för en lägenhet helt osedd, eller?

Anyways, just nu är det fullt bageri här hemma, T ska vara ansvarig för fredagsfikat imorrn på jobbet och trodde att ett par rullar Ballerina skulle räcka. Eftersom jag inte vill att min kära sambo ska bli en laughingstock at his work, "hjälper" jag honom nu att göra två kladdkakor. Till hans fördel ska jag faktiskt säga att han smulade formarna, något han gjorde med oerhörd precision.

Om jag inte smakar något av kladdkakorna kanske jag kan komma i en sån här till sommaren, visst är den snygg? Från Nelly. I want it!!!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Ursäkta men ska fröken flytta till Stockholm? What what?!

2009-02-02 @ 04:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0