Elle-galan

Kollade på lite bilder från ELLE-galan som var igår, och hittade en del irritationsmoment:



Jonas Åkerlund har alltid stört mig, extra mycket efter att jag hörde de där hemska historierna om vilket vidrigt svin han tydligen var mot sin förra flickvän när hon var gravid. Anyways, nu verkar han ju ha hittat en ny tjej som är lika "speciell" som han är. Kul.



För varje ny medlem av Wahlgren-klanen som ska ut i rampljuset mår jag mer och mer dåligt. Finns det över huvudtaget en efterfrågan efter fler av dem, börjar inte alla få nog? Nu är det tydligen Bianca Wahlgren som står näst på tur, och inget blir bättre av att hon är en exakt kopia av sin mamma...



Eva Röse var gullig med sin gravidmage i tight klänning!



Alltså, två grejer: Elin Klings pojkvän Gustaf är säkert jättetrevlig, dessutom är han framgångsrik, har mycket pengar och bor i New York. Det vill säga ett riktigt kap! Men jag tycker faktiskt inte att det är fräscht att ha skjortan sådär mycket öppen om man är så hårig på bröstet att det ser ut som att man har en undertröja på sig. Dessutom är Elin inte alls lika fin i det där blekta håret som hon var förut, nu ser hon ut som Ebba von Sydow! Och ett sånt där pannband är verkligen inte for everyone, speciellt inte om man har Tyra Banks-syndromet.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0