Galen diet

Ok, min kolhydrat-fria diet ligger i lä i jämförelse med den här! Vad tänker människan med?!

Jag har aldrig läst den här Dennis blogg förut, men tydligen är han typ hatad av alla som läser den. Ungefär den manliga motsvarigheten till Blondinbella antar jag. Nu har han alltså fått för sig att han ska köra något som kallas för Paris Hilton-dieten som går ut på att man inte äter något på fem dagar, och sedan vad man vill på den sjätte. Alltså som ett rullande schema, inte en enstaka gång! Det kan ju inte vara bra, man lär ju typ sakta men säkert dö, eller?

Och hur kan man klara fem dagar utan att äta något?! Jag blir galen efter fem timmar.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0