Hängbukssvinet

Jag har ju köp nya jeans, neonrosa.  På BikBok .
Jag hade tänkt att ha dem på min födelsedag, tillsammans med min leopardbadräkt.
BUT NO.
Jag provade kombon igår, och det var inte en hit vill jag lova. Först och främst var byxorna alldeles för trånga, och min slappa mammamage hängde över kanten, dessutom var de sjukt låga, och det blir osmickrande på det där indiepop-tjockis-sättet. Förstår du?
On top of that så har mina bröst inte direkt samma fasta konsistens som förut, och baddräkten tryckte liksom ner dem på ett oerhört osmickrande sätt...
Så vad ska jag ha till Anna?
Byxorna har denna färg, men inte alls sån passform, tänk snooortighta stuprör.


/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle ha nåt flygigt chiffongigt, löst och genomskinligt upptill! But that's just me... and my big gut that needs to be covered at all times.

2009-01-07 @ 22:09:51
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0