Helveteshalvmilen

Åh herregud, T och jag kom precis hem från en långpromenad i skogen... Jag visste inte från början att det var detta det rörde sig om när vi gav oss iväg, jag trodde vi skulle på en lättare promenad i stan, men när vi närmade oss bilen anade jag oråd. Helt plötsligt var vi på väg ut mor Björnön för att gå i skogsspåret!

Jag försökte kämpa för det enklare 2,5 kilometersspåret, men utan att jag visste ordet av var vi inne på halvmilsspåret! En timma senare och ett antal helt urpårade uppförsbackar senare stod jag och skakade vid parkeringen.

Nu har jag ätit en omelett och känner mig nästan som en människa igen,

/Anna

P.S. Ewa, jag började för en stund sedan skratta högt åt minnet av när man hade Playahead och mitt användarnamn var Lil_Sock, men jag gjorde fel en gång och försökte logga in som Lil_Cock! Haha... Jag vet egentligen inte varför det är så kul, men jag skrattar ändå flera år senare!

Kommentarer
Postat av: THE HILLS GOSSIP

Hej! Läs gärna min blogg, ett måste om du älskar The Hills och The City! Jag postar dagligen de senaste nyheterna, bilderna och självklart skvallret!

2009-01-13 @ 19:57:51
URL: http://gossipla.blogg.se/
Postat av: THE HILLS GOSSIP

Hej! Läs gärna min blogg, ett måste om du älskar The Hills och The City! Jag postar dagligen de senaste nyheterna, bilderna och självklart skvallret!

2009-01-13 @ 19:58:09
URL: http://gossipla.blogg.se/
Postat av: Ewa

Ha ha ha jag skrattar också jämt högt när jag tänker på det! Namnet lil cock har liskom så många komiska nivåer..

2009-01-14 @ 15:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0