Inspiration!

Du ska veta att jag verkligen tar det här med inredningen i din nya lägenhet på allvar, håller på och kollar nätet för fullt för att hitta lite inspirationsbilder! Försökte bland annat få lite idéer till ditt vardagsrum eftersom basen antagligen blir en vit soffa, som tur är verkar väldigt många andra också ha det... nu vill jag inreda en helt ny lägenhet till mig själv också!!!



Den här "danska" stilen gillar jag jättemycket (gammal arbetsskada), med vitt som bas och mycket mörkt trä och silverdetaljer!


Du pratade lite om lila, men vinrött är också rätt snyggt att kombinera med vitt för att mysa till det hela...


Fina färger på kuddarna.


Här är också lila/vinrött tillsammans med vitt.


Ett sovrum to die for!!! Så sjukt mysig säng!


Rosa stolar i köket skulle vara gulligt!


Mysig hall! Du borde ha nån form av whiteboard eller nåt i hallen att skriva på...

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Gud vad fint! Men vi måste komma ihåg att min nya lägenhet inte riktigt är lika full av möjligheter som de på bilderna. Ang sängen så hade jag faktiskt tänkt anordna nån form av american-bäddning som på bilden, måste bara hitta fina överkast!

2009-01-14 @ 15:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0