Men herregud!

Människan är ju inte frisk!!!
Läste min nya favvo-hat-blogg idag (jag tycker allas vår blondinbella har börjat bli lite lam, hon skriver inte lika provocerande saker längre) , Dennis den anorektiska homsen.
Kolla på hans frågestund, och svaret på fråga fyra:


4. Vad tycker du är en lagom vikt för mig? Jag är 172 cm lång.

- Mellan 45-55 kg, men det beror på hur din kropp är uppbyggd.

Say what now?!
Kan han sluta försöka få sina mesiga lättpåverkade fjortisläsare att ta efter hans sjuka kroppsuppfattning. Man blir ju mörkrädd.
Ska jag skriva ett anonymt tips till blondinbella, då får hon lite stoff till sin patetiska viktkampanj...

/Ewa


Kommentarer
Postat av: Anna

Och vem fan in their right mind frågar DENNIS av alla människor vad som är en lagom vikt?!

2009-01-28 @ 22:09:49
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0