Min maniska fas

Efter beskedet om att jag har fått en ny lägenhet, så har jag trätt in i en manisk fas. Jag ligger vaken på nätterna och fantiserar om hur vackert jag ska inreda, och att jag alltid ska ha välstädat, och alla papper i fina pärmar,sorterat.
Som om det kommer hända.
Anna, du vet att du är min privata inredare, här är lite nyckelord till min vision;
Ljust, luftigt, vuxenlägenhet, ljusa färger och skira gardiner. Orkideer, ljus, fina tavlor. Ja, du hör ju själv att jag helt spårat!
Till badrummet tänkte jag guld och mörklila, vad sägs om det här duschdraperiet och handdukarna från Bolagret?

I köket tänkte jag ha lite mer färgglatt och kitshigt, för som lilla Anna sa; "Man kan ju inte förlora sin personlighet bara för man har en vuxenlägenhet"
Dessutom vill jag ha kvar Andy Warhol-tavlan.
Jag var på Lagerhaus idag, och vilka underbara våriga saker de har fått in, jag vill ha 5 rum, så jag kan inreda i massa olika färger! De hade massa fina mönster på saker, kanske inget jag egentligen vill ha i min lägenhet, men som sagt, om jag hade flera rum så..
 
/ Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0